- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الزهراني، سعدي عبد الله بردي | |
dc.contributor.author | الزهراني، عبد الواحد سعود | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T01:11:33Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T01:11:33Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124152 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التعليم العالي - تخطيط | |
dc.title | ضعف موائمة مخرجات التعليم العالي السعودي ( الواقع _ والأسباب _ الآثار _ الحلول) | |
dc.identifier.id | .b11727068 | |
dc.identifier.callnum | 7970 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1431 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 269 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00234378 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7970.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.73 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7970.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 33.74 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7970.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 53.45 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7970.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 158.72 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7970.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 570.88 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7970.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 318.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7970.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 18.75 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)