- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الكاظمي، زهير احمد علي | |
dc.contributor.author | البنيان، أحلام بخيت ناصر | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T01:07:54Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T01:07:54Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124142 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الممرضات - تدريب | |
dc.title | تحديد الحاجات التدريبية للممرضة السعودية في ضوء مدخل التحسين المستمر ( كايزن ) | |
dc.identifier.id | .b1172500x | |
dc.identifier.callnum | 8800 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1431 | |
dc.relation.dep | الادارة التربوية | - |
dc.description.extent | 126 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00234169 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
8800.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.83 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa8800.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 22.15 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse8800.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 32.21 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont8800.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 105.19 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind8800.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 271.51 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu8800.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 116.58 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title8800.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 17.53 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)