- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الكاظمي، زهير احمد علي | |
dc.contributor.author | الجاسر، غادة عبد الرحمن عبد العزيز | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T01:07:35Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T01:07:35Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124141 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التعليم عن بعد | |
dc.title | التحديات التي تواجه التعليم عن بعد في مؤسسات التعليم العالي وآليات مواجهتها من وجهة نظر أعضاء هيئة التدريس بجامعة طيبة | |
dc.identifier.id | .b11724997 | |
dc.identifier.callnum | 8801 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1431 | |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 212 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00234168 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
8801.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.26 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa8801.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 37.26 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse8801.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 55.83 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont8801.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 44.37 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind8801.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 308.16 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu8801.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 172.8 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title8801.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 17.8 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)