- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | المزروعي، حفيظ محمد حافظ،1366هـ | - |
dc.contributor.author | الغامدي، سعيد عبد الله جار الله | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T01:06:56Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T01:06:56Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124139 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | العلوم - طرق تدريس | - |
dc.title | تقويم أداء معلمي العلوم الطبيعية بالمرحلة المتوسطة في ضوء المعايير العالمية للتربية العلمية | - |
dc.identifier.id | .b11724146 | - |
dc.identifier.callnum | 7965 | - |
dc.type.format | دكتوراه | - |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1431 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 298 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00234078 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7965.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.55 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7965.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 140.19 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7965.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 177.4 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7965.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 113.84 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7965.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 416.32 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7965.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 163.45 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7965.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 234.77 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)