- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | المطرفي، علي بن مصلح بن صالح | |
dc.contributor.author | الوجعان، خالد عبد اللطيف مثقال | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T00:57:21Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T00:57:21Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124119 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الشائعات | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.title | أساليب مواجهة الشائعات من منظور التربية الإسلامية وتطبيقاتها التربوية في المرحلة الثانوية | |
dc.identifier.id | .b1172027x | |
dc.identifier.callnum | 7944 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1431 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 133 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00233670 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7944.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.02 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7944.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 58.83 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7944.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 36.66 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7944.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 71.53 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7944.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 182.72 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7944.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 111.35 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7944.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 49.09 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)