- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بنجر، آمنة أرشد | |
dc.contributor.author | الصبحي، ماجدة مرزوق حامد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T00:54:17Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T00:54:17Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124111 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | القنوات التلفزيونية الفضائية - البلاد العربية - الاطفال | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.title | دراسة تقويمية لبعض برامج قناة المجد للأطفال في ضوء قيم تربية الطفولة في الإسلام | |
dc.identifier.id | .b11719904 | |
dc.identifier.callnum | 8876 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | الاداب والعلوم الإدارية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1431 | |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 215 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00233632 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
8876.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.73 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa8876.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 32.92 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse8876.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 48.7 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont8876.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 104.6 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind8876.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 986.41 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu8876.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 820.81 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title8876.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 12.69 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)