- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الغنام، محمد عبد القوي شبل | |
dc.contributor.author | الغامدي، فوزية عثمان عساف | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T00:53:58Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T00:53:58Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124110 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الأخلاق الإسلامية | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.title | تصور مقترح لتنمية بعض قيم الوسطية الإسلامية في المجال الاجتماعي لدى طالبات كليات التربية في المملكة العربية السعودية | |
dc.identifier.id | .b11719898 | |
dc.identifier.callnum | 8877 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | الاداب والعلوم الإدارية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1431 | |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 308 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00233631 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
8877.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.66 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa8877.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 26.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse8877.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 43.07 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont8877.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 94.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind8877.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 648.1 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu8877.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 494.85 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title8877.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 17.77 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)