- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | غندورة، عباس حسن | |
dc.contributor.author | الحربي، عبيد مزعل عبيد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T00:52:21Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T00:52:21Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124105 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الرياضيات - طرق تدريس | |
dc.title | فاعلية الالعاب التعليمية الالكترونية على التحصيل الداسي وبقاء أثر التعلم في الرياضيات | |
dc.identifier.id | .b11717877 | |
dc.identifier.callnum | 7934 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1431 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 215 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00233410 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7934.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 8.52 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7934.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 180.73 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7934.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 115.94 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7934.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 205.6 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7934.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.03 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7934.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 591.25 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7934.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 127.5 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)