- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الثبيتي، ضيف الله بن عواض | |
dc.contributor.author | الشراري، ذياب مقبل هارب | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T00:49:30Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T00:49:30Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124096 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الجغرافيا - مناهج - المدارس الثانوية - السعودية | |
dc.title | واقع تضمين المفاهيم الاقتصادية في مقررات الجغرافيا في المرحلة الثانوية | |
dc.identifier.id | .b11717439 | |
dc.identifier.callnum | 7927 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1431 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 190 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00233362 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7927.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.28 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7927.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 196.59 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7927.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 107.28 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7927.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 173.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7927.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 556.65 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7927.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 456.82 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7927.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 198.52 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)