- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | كسناوي، محمود محمد عبد الله،1364هـ | - |
dc.contributor.author | الجديبي، رأفت محمد علي عبد الله | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T00:45:14Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T00:45:14Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124083 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.title | تنمية المهارات الحياتية لدى طلاب المرحلة الثانوية في ضوء التحديات والاتجاهات المعاصرة رؤية تربوية إسلامية | - |
dc.identifier.id | .b11708207 | - |
dc.identifier.callnum | 7915 | - |
dc.type.format | دكتوراه | - |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1431 | - |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 378 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00232450 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7915.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.78 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7915.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 335.71 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7915.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 223.55 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7915.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 406.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7915.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 794.46 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7915.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 599.54 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7915.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 348.06 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)