- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الانديجاني، مازن بن نجم الدين بن عبد الغفور | |
dc.contributor.author | الكبكبي، خالد حسن | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T00:42:15Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T00:42:15Z | - |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124074 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التربية المقارنة | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.title | مدرسة دار الحديث الخيرية بمكة المكرمة : دراسة تاريخية تقويمية (1353 - 1439هـ) | |
dc.identifier.id | .b1170584x | |
dc.identifier.callnum | 5452 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 159 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00207998 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5452.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 8.89 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa5452.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 84.73 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse5452.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 105.16 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5452.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 96.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5452.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 942.64 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5452.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 175.78 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5452.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 186.91 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)