- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الوابلي، سليمان محمد سليمان | |
dc.contributor.author | الجميل، عبد الله حمود حمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T00:38:31Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T00:38:31Z | - |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124066 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التعليم - مناهج | |
dc.subject.other | الإشراف التربوي | |
dc.title | دور الإشراف التربوي في تمهين التدريس (تصور مقترح) | |
dc.identifier.id | .b11704408 | |
dc.identifier.callnum | 5445 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 253 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00207895 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5445.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.22 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa5445.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 180.71 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse5445.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 151.04 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5445.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 113.04 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5445.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 276.31 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5445.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 89.63 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5445.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 75.31 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)