- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الغامدي، يوسف بن عبدالله بن سند | |
dc.contributor.author | السحيمي،غالي مرشود ربيع | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T00:35:38Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T00:35:38Z | - |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124061 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التعليم - مناهج | |
dc.subject.other | الرياضيات - طرق تدريس | |
dc.title | أسباب إخفاق المتدربين في مقررات الرياضيات بالكليات التقنية من وجهة نظر المدربين والمتدربين | |
dc.identifier.id | .b11704202 | |
dc.identifier.callnum | 5442 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 184 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00207881 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5442.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.55 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa5442.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 132.18 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse5442.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 113.08 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5442.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 165.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5442.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 322.26 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5442.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 147.59 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5442.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 116.4 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)