- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | غندورة، عباس حسن | |
dc.contributor.author | الشهراني، محمد بن برجس بن مشعل | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T00:30:12Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T00:30:12Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124053 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الرياضيات - طرق تدريس | |
dc.subject.other | التحصيل العلمي | |
dc.title | اثر استخدام نموذج ويتلي في تدريس الرياضيات على التحصيل الدراسي والاتجاه نحوها لدى تلاميذ الصف السادس الابتدائي | |
dc.identifier.id | .b11703519 | |
dc.identifier.callnum | 7901 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1431 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 302 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00232156 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7901.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.88 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7901.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 132.55 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7901.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 136.59 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7901.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 272.71 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7901.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 629.93 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7901.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 442.36 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7901.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 221.9 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)