- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | صبغة، فائزة احمد علي | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T00:10:30Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T00:10:30Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124013 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | اللغة العربية - طرق تدريس | |
dc.title | مستوى تمكن معلمات اللغة العربية من أساليب تنمية مهارات القراءة الجهرية لدى تلميذات الصف السادس الابتدائي بالعاصمة المقدسة | |
dc.identifier.id | .b11698822 | |
dc.identifier.callnum | 7766 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1431 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 131 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00231642 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7766.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.65 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7766.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 239.79 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7766.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 223.9 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7766.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 235.39 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7766.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 580.79 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7766.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 345.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7766.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 281.22 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)