- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الوذيناني، محمد معيض | |
dc.contributor.author | السفياني، فاطمة عليان عطية | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T00:05:26Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T00:05:26Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124003 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الاتصال التنظيمي | |
dc.subject.other | الإدارة التعليمية | |
dc.title | الاتصال التنظيمي وعلاقته بأسلوب إدارة الصراع كما يدركها منسوبو إدارة التربية والتعليم للبنات بمحافظة جدة | |
dc.identifier.id | .b1169435x | |
dc.identifier.callnum | 7755 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1431 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 264 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00231245 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7755.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.86 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7755.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 111.25 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7755.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 31.69 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7755.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 55.87 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7755.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 71.27 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7755.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 158.48 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7755.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 132.23 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)