- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | جان، خديجة بنت محمد بن سعيد | |
dc.contributor.author | العمودي، هناء محمد سعيد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T00:04:46Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T00:04:46Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124001 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | واقع مساهمة معلمات الصف الأول ثانوي في التربية الإعلامية من وجهة نظر الطالبات والمشرفات التربويات بمدينة مكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b11693605 | |
dc.identifier.callnum | 7725 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1431 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 284 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00231175 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7725.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.63 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7725.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 90.47 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7725.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 220.34 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7725.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 123.28 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7725.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 727.77 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7725.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 273.91 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7725.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 104.06 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)