- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | العيدروس، عزيزة السيد عبدالرحمن | |
dc.contributor.author | وقاد، هديل احمد ابراهيم | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T00:02:09Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T00:02:09Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123993 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الاحياء - طرق تدريس | |
dc.title | فاعلية استخدام الخرائط الذهنية على تحصيل بعض موضوعات مقرر الأحياء لطالبات الصف الأول ثانوي الكبيرات بمدينة مكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b11692285 | |
dc.identifier.callnum | 7744 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1431 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 199 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00231056 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7744.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 7.16 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7744.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 248.69 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7744.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 201.92 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7744.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 314.36 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7744.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 869.48 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7744.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 391.48 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7744.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 243.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)