- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | ظفر ، عبد الرزاق احمد | |
dc.contributor.author | المالكي، عبد الملك بن مسفر بن حسن | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T00:01:50Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T00:01:50Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123992 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الرياضيات - طرق تدريس | |
dc.title | فاعلية برنامج تدريبي مقترح على إكساب معلمي الرياضيات بعض مهارات التعلم النشط وعلى تحصيل واتجاهات طلابهم نحو الرياضيات | |
dc.identifier.id | .b11692273 | |
dc.identifier.callnum | 7745 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1431 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 304 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00231055 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7745.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.72 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7745.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 53.89 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7745.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 20.32 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7745.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 71.81 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7745.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 177.59 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7745.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 93.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7745.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 46.62 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)