- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | مخيمر، هشام بن محمد بن ابراهيم | |
dc.contributor.author | الغامدي، غرم الله عبدالرزاق | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T00:01:33Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T00:01:33Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123991 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الإرشاد النفسي | |
dc.subject.other | التوجيه التربوي | |
dc.title | التفكير العقلاني والتفكير غير العقلاني ومفهوم الذات ودافعية الإنجاز لدى عينة من المراهقين المتفوقين دراسيا والعاديين بمدينتي مكة المكرمة وجدة | |
dc.identifier.id | .b11692157 | |
dc.identifier.callnum | 7743 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1431 | |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 316 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00231044 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7743.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.45 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7743.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 116.85 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7743.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 124.7 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7743.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 309.67 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7743.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 157.89 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7743.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 90.88 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)