- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عطايا، عبد الناصر سعيد مصطفى | |
dc.contributor.author | ساب قل، ريم محمد عزيز حمزة | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T23:59:53Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T23:59:53Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123986 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.title | تفعيل الدور التربوي بالمدرسة االإبتدائية لغرس محبة الرسول محمد صلى الله عليه وسلم | |
dc.identifier.id | .b11687800 | |
dc.identifier.callnum | 7733 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | الاداب والعلوم الإدارية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1431 | |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 241 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00230638 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7733.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 26.71 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7733.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 500.86 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7733.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 121.71 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7733.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 740.28 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7733.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 2.03 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7733.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 1.31 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7733.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 245.29 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)