- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | جمل الليل، محمد جعفر | |
dc.contributor.author | السواط، وصل الله بن عبدالله حمدان | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T23:46:10Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T23:46:10Z | - |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123950 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التوجيه التربوي | |
dc.subject.other | علم النفس التربوي | |
dc.title | فاعلية برنامج إرشادي معرفي سلوكي في تحسين مستوى النضج المهني وتنمية مهارات اتخاذ القرار المهني لدى طلاب الصف الأول الثانوي بمحافظة الطائف | |
dc.identifier.id | .b11679682 | |
dc.identifier.callnum | 5467 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 393 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00207133 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5467.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.14 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa5467.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 91.02 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse5467.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 37.37 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5467.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 102.76 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5467.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 310.25 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5467.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 159.54 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5467.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 96.7 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)