- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عطايا، عبد الناصر سعيد مصطفى | |
dc.contributor.author | معلم، وسيم عبد الرحمن محمد | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T23:44:57Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T23:44:57Z | - |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123947 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الانشطة اللاصفية | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.title | الأساليب التربوية لتعظيم البلد الحرام لطلاب المرحلة الثانوية بالعاصمة المقدسة من خلال الأنشطة غير الصفية | |
dc.identifier.id | .b11679372 | |
dc.identifier.callnum | 5466 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 223 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00207117 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5466.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.41 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa5466.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 174.54 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse5466.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 100.53 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5466.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 187.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5466.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.43 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5466.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 252.74 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5466.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 112.94 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)