- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | لال، زكريا بن يحيى | |
dc.contributor.author | العنزي، لافي عويد سالم | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T23:44:16Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T23:44:16Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123945 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | العلوم - طرق تدريس | |
dc.title | مشكلات تدريس مقرر العلوم في الصفوف الأولية من المرحلة الابتدائية من وجهة نظر معلمي هذه المرحلة في مدينة عرعر | |
dc.identifier.id | .b11678550 | |
dc.identifier.callnum | 7716 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1431 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 191 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00230028 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7716.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.1 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7716.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 89.27 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7716.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 86.49 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7716.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 100.4 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7716.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 271.08 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7716.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 89.03 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7716.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 39.59 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)