- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | ياسين, نوال حامد | |
dc.contributor.author | الشاهي، لطيفه عبدالشكور تجار | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T23:41:18Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T23:41:18Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123936 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التربية البيئية | |
dc.subject.other | التربية البيئية - طرق تدريس | |
dc.title | فاعلية برنامج مقترح في التربية البيئية في ضوء نظرية تريز ( TRIZ ) في تنمية التفكير الابداعي لطفل ماقبل المدرسة في رياض الاطفال بمحافظة جدة | |
dc.identifier.id | .b11677120 | |
dc.identifier.callnum | 7715 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1431 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 465 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00229942 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7715.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 26.96 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7715.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 87.58 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7715.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 57.02 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7715.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 131.76 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7715.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 350.08 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7715.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 202.57 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7715.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 98.18 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)