- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | رسمي، محمد بن محمد | |
dc.contributor.author | البقمي، محمد عبد الله | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T23:40:26Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T23:40:26Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123934 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الإدارة | |
dc.subject.other | الجوازات - ادارة | |
dc.title | الاحتياجات التدريبية للقيادات الادارية دراسة تطبيقية على ضباط جوازات منطقة مكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b11677004 | |
dc.identifier.callnum | 7699 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1431 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 406 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00229936 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7699.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.88 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7699.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 65.05 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7699.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 27.33 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7699.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 107.89 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7699.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 256.85 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7699.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 105.18 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7699.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 64.83 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)