- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | المزروعي، حفيظ محمد حافظ،1366هـ | |
dc.contributor.author | الاحمدي، علي بن حسن بن حسين | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T23:37:40Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T23:37:40Z | - |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123928 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التعليم - مناهج | |
dc.subject.other | طرق التدريس | |
dc.title | فاعلية تطوير محتوى منهج العلوم في ضوء بعض مجالات التقنية المعاصرة لتنمية التنور التقني لدى طلاب الصف الثالث المتوسط في المدينة المنورة | |
dc.identifier.id | .b11676541 | |
dc.identifier.callnum | 5459 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 354 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00206960 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5459.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.26 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse5459.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 223.8 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5459.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 260.9 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5459.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 537.62 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5459.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 200.59 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5459.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 245.97 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)