- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | علام، ليلى أحمد حسن | |
dc.contributor.author | الحازمي، نجوى بنت ناصر بن نصار | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T23:37:12Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T23:37:12Z | - |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123927 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الادارة المنزلية | |
dc.subject.other | الاقتصاد المنزلى | |
dc.title | برنامج مقترح لتعلم طرز الأثاث باستخدام الحاسب الآلي (تعلم ذاتي) | |
dc.identifier.id | .b1167653x | |
dc.identifier.callnum | 5674 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | السكن وإدارة المنزل | - |
dc.description.extent | 337 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00206957 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5674.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 17.17 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adsa5674.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 157.1 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adse5674.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 69.26 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5674.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 154.17 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5674.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 373.46 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5674.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 178.82 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5674.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 82.42 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)