- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عثمان، السعيد محمود السعيد | |
dc.contributor.author | العامري، ناصر عبد الله حامد | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T23:35:19Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T23:35:19Z | - |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123922 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | وقت الفراغ | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.title | المضامين التربوية المستنبطة من سورة الضحى وتطبيقاتها التربوية | |
dc.identifier.id | .b11676395 | |
dc.identifier.callnum | 5458 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 209 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00206945 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5458.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.36 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa5458.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 171.97 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse5458.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 123.26 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5458.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 129.78 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5458.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 319.3 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5458.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 114.48 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5458.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 103.51 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)