- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحكمي، علي بن صديق | |
dc.contributor.author | ابو عيش, بسينة بنت رشاد بن علي | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T23:34:18Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T23:34:18Z | - |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123919 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | العوامل ذات العلاقة بتباين تحصيل طلاب وطالبات الصف الثاني المتوسط في الرياضيات والعلوم في المملكة العربية السعودية في ضوء نتائج دراسة التوجهات الدولية للرياضيات والعلوم 2003 - Timss | |
dc.identifier.id | .b11676322 | |
dc.identifier.callnum | 5720 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1429 | |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 391ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00206940 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5720.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 10.17 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa5720.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 33.84 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse5720.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 41.47 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5720.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 18.26 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5720.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 268.68 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5720.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 84.74 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5720.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 103.77 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)