- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | ظفر،عبد الرزاق احمد | |
dc.contributor.author | القرشي، عبد الله مبارك حمدان | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T23:30:47Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T23:30:47Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123908 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | العلوم الاجتماعية - طرق تدريس | |
dc.subject.other | الوسائل التعليمية | |
dc.title | دور المشرف التربوي في تطوير اداء معلمي المواد الاجتماعية في مجال استخدام الوسائل التعليمية | |
dc.identifier.id | .b11675627 | |
dc.identifier.callnum | 7709 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1431 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 187 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00229857 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7709.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.87 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7709.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 226.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7709.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 145.08 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7709.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 247.99 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7709.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 544.39 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7709.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 252.41 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7709.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 283.84 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)