- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | ياسين, نوال حامد | |
dc.contributor.author | ابو العلا، أماني محمود عبد الله | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T23:20:45Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T23:20:45Z | - |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123879 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الاطفال الشواذ - رعاية | |
dc.subject.other | العلوم الاجتماعية - طرق تدريس | |
dc.subject.other | رياض الاطفال - مناهج | |
dc.title | معوقات الدمج التي تواجه معلمات رياض الأطفال عند تدريس الأطفال غير العاديين (تخلف عقلي بسيط) من وجهة نظر المشرفات والميرات والمعلمات | |
dc.identifier.id | .b11673217 | |
dc.identifier.callnum | 5622 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 171 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00206765 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5622.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.25 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adsa5622.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 119.36 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adse5622.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 157.36 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5622.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 182.74 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5622.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 400.79 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5622.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 216.93 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5622.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 240.65 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)