- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | حريري، هاشم بكر محمد،1372هـ | |
dc.contributor.author | الشمراني، حامد محمد علي | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T23:16:50Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T23:16:50Z | - |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123867 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الإدارة التعليمية | |
dc.subject.other | التخطيط التربوي | |
dc.title | معايير مقترحة للجودة التعليمية في ضوء معايير بالدريج للجودة الشاملة في مدارس التعليم العام بالمملكة: نموذج مقترح | |
dc.identifier.id | .b11672559 | |
dc.identifier.callnum | 5689 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 294 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00206717 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5689.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.44 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adsa5689.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 82.83 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adse5689.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 53.87 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5689.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 218.02 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5689.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 401.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5689.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 236.78 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5689.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 114.28 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)