- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | يحى، حسن عايل أحمد | |
dc.contributor.author | مندر، وفاء محمد نور | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T23:12:20Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T23:12:20Z | - |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123854 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الجغرافيا - طرق التدريس | |
dc.subject.other | التعليم الإلكتروني | |
dc.title | برنامج مقترح لتدريب معلمات الجغرافيا في المرحلة الثانوية لمواجهة تحديات التعليم الإلكتروني بالمملكة العربية السعودية | |
dc.identifier.id | .b11671919 | |
dc.identifier.callnum | 5669 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 311ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00206680 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5669.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.84 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adsa5669.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 41.99 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adse5669.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 63.15 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5669.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 165.4 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5669.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 533.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5669.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 238.97 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5669.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 16.65 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)