- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | اللحياني، عبيدالله صلاح حاسن | |
dc.contributor.author | العمري، ذياب بن عبدالرحمن سعيد | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T23:11:39Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T23:11:39Z | - |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123852 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الإدارة التعليمية | |
dc.subject.other | التخطيط التربوي | |
dc.title | الحاجات التدريبية الإدارية والفنية لمديري مدارس التعليم العام في ظل الاتجاهات المعاصرة | |
dc.identifier.id | .b11671762 | |
dc.identifier.callnum | 5686 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 186 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00206668 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5686.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.64 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adsa5686.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 70.79 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adse5686.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 67.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5686.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 96.75 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5686.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 246.97 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5686.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 156.86 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5686.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 89.19 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)