- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عطايا، عبد الناصر سعيد مصطفى | |
dc.contributor.author | الودعاني، جبران يحيى سلمان | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T23:03:28Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T23:03:28Z | - |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123835 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | مدى مساهمة برامج التوعية الإسلامية في تحصين طلاب المرحلة الثانوية ضد الانحراف الفكري من وجهة نظر معلمي المرحلة الثانوية بمحافظة القريات | |
dc.identifier.id | .b11668337 | |
dc.identifier.callnum | 5496 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 152 | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00206461 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5496.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.71 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa5496.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 34.09 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse5496.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 58.67 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5496.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 90.01 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5496.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 3.72 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5496.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 510.69 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5496.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 27.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)