- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | فرج، عبد اللطيف حسين،1373 هـ | |
dc.contributor.author | منصوري، مازن محمد عبدالرحمن | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T23:02:49Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T23:02:49Z | - |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123833 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التعليم - مناهج | |
dc.subject.other | طرق التدريس | |
dc.title | معرفة المشرفين للأهداف السلوكية من وجهة نظر معلمي التربية البدنية بمدينة جدة التعليمية | |
dc.identifier.id | .b11660934 | |
dc.identifier.callnum | 5661 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 125ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00206271 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5661.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.12 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adsa5661.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 70.96 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adse5661.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 105.89 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5661.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 145.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5661.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 286.9 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5661.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 134.85 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5661.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 93.6 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)