- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | فلمبان، سمير نورالدين بن عبدالقادر | |
dc.contributor.author | القرشي، خالد مطر عيد | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T23:01:10Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T23:01:10Z | - |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123828 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الرياضيات - مناهج - السعودية | |
dc.title | أثر تصميم مقترح لمحتوى وحدة الدائرة في ضوء مهارات التفكير الابتكاري على التحصيل الدراسي والتفكير الرياضي لطلاب الصف الثالث المتوسط بمدينة الطائف | |
dc.identifier.id | .b11658812 | |
dc.identifier.callnum | 7691 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1431 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 214 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00228691 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7691.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.34 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7691.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 251.2 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7691.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 223.85 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7691.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 170.34 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7691.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 443.01 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7691.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 297.88 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7691.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 285.73 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)