- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | المزروعي، حفيظ محمد حافظ،1366هـ | |
dc.contributor.author | العيسى، هنادي بنت عبدالله سعود | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T22:56:53Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T22:56:53Z | - |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123815 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | أثر التدريس المحسوس القائم على نظرية بياجية في تدريس مقرر العلوم على النمو العقلي والتحصيل الدراسي لتلميذات الصف الخامسالابتدائي دراسة سبة تجريبية | |
dc.identifier.id | .b11657273 | |
dc.identifier.callnum | 5653 | |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 189 | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00206086 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5653.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.12 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa5653.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 68.52 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse5653.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 133.99 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5653.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 238.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5653.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 836.08 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5653.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 375.42 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5653.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 30.85 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)