- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | لال، زكريا بن يحيى | |
dc.contributor.author | الغامدي، أحمد بن حنش أحمد | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T22:44:52Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T22:44:52Z | - |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123784 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التربية البدنية | |
dc.subject.other | التربية البدنية - طرق تدريس | |
dc.title | فاعلية استخدام الواحدت التعليمية الصغيرة ( الموديولات ) على تحصيل طلاب كليات المعلمين في قرر أسس وبرامج التربية البدنية | |
dc.identifier.id | .b11653334 | |
dc.identifier.callnum | 5424 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 272 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00205792 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5424.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 957.68 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa5424.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 112.67 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse5424.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 175.02 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5424.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 213.77 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5424.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 308.1 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5424.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 65.03 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5424.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 121.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)