- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | كسناوي، محمود محمد عبد الله،1364هـ | |
dc.contributor.author | القرشي، خلف بن سليم بن سليم | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T22:44:11Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T22:44:11Z | - |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123782 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.subject.other | المدارس - تنظيم وإدارة | |
dc.title | منهجية التغيير الاجتماعي للتربية من منظور إسلامي وتطبيقاتها في مجال العلاقات الاجتماعية المدرسية | |
dc.identifier.id | .b11653292 | |
dc.identifier.callnum | 5427 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 352 | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00205790 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5427.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.99 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa5427.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 75.41 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse5427.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 100.06 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5427.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 54.82 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5427.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 271.95 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5427.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 196.49 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5427.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 111.03 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)