- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | القرشي، مسعود بن خضر | |
dc.contributor.author | القرشي، زين عبد الكريم عامر | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T22:37:35Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T22:37:35Z | - |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123766 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الإدارة التعليمية | |
dc.subject.other | التخطيط التربوي | |
dc.title | التخطيط الإستراتيجي لبناء الموارد البشرية في الجامعات السعودية دراسة تطبيقية على جامعة أم القرى | |
dc.identifier.id | .b11648065 | |
dc.identifier.callnum | 5371 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 330 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00205438 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5371.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 9.99 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
5371.pdf " Restricted Access" | 9.99 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy | |
5371.pdf " Restricted Access" | 9.99 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy | |
5371.pdf " Restricted Access" | 9.99 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy | |
cont5371.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 256.3 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5371.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 204.64 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5371.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 191.71 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5371.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 81.86 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)