- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | جفري، ابتسام بنت حسين بن عقيل | |
dc.contributor.author | العمري، حصة سعيد صالح | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T22:18:32Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T22:18:32Z | - |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123718 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الإشراف التربوي | |
dc.subject.other | طرق التدريس | |
dc.title | تفعيل الأساليب الإشرافية على التربية العملية بجامعة أم القرى من وجهة نظر مشرفي مشرفات الجامعة ومشرفي مشرفات وزراة التربية والتعليم | |
dc.identifier.id | .b11637481 | |
dc.identifier.callnum | 5575 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 169 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00204612 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5575.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 12.46 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa5575.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 247.6 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse5575.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 163.65 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5575.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 246.94 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5575.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 361.91 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5575.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 207.57 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5575.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 202.48 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)