- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عيد، رمضان بن أحمد | |
dc.contributor.author | الحربي، نايف نفاع نويفع | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T22:17:41Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T22:17:41Z | - |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123716 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الإدارة التعليمية | |
dc.subject.other | التخطيط التربوي | |
dc.title | أبرز معوقات صنع القرار الإداري المدرسي لدى مديري المدارس الابتدائية بمنطقة تبوك | |
dc.identifier.id | .b11637432 | |
dc.identifier.callnum | 5569 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 134ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00204606 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5569.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.88 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa5569.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 78.14 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse5569.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 63.11 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5569.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 109.35 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5569.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 229.89 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5569.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 166.45 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5569.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 139.85 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)