- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | جمال، إبتسام أحمد محمد | |
dc.contributor.author | الكريدا، موضي سليمان علي | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T22:12:51Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T22:12:51Z | - |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123701 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الاديان | |
dc.subject.other | علم الكلام | |
dc.title | الدكتور محمد عبدالله دراز وجهوده في تقرير العقيدة الإسلامية | |
dc.identifier.id | .b1163392x | |
dc.identifier.callnum | 5553 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | الدعوة وأصول الدين | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | العقيدة | - |
dc.description.extent | 408 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00204350 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5553.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.22 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa5553.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 86.01 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse5553.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 47.51 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5553.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 160.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5553.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 465.79 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5553.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 273.69 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5553.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 185.96 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)