- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | المقوشي، عبد الله عبد الرحمن | |
dc.contributor.author | القاضي، زينب محمد المخضر | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T21:43:27Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T21:43:27Z | - |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123619 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الرياضيات - طرق تدريس | |
dc.subject.other | الرياضيات - مناهج | |
dc.title | فاعلية برنامج تدريبي في تنمية مهارات التخطيط الأساسية لتدريس الرياضيات لدى الطالبات المعلمات بكلية التربية للبنات بمكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b11615102 | |
dc.identifier.callnum | 6838 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | الاداب والعلوم الإدارية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1430 | |
dc.description.extent | 279 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00226985 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
6838.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.69 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa6838.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 83.34 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse6838.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 47.14 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont6838.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 165.61 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind6838.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 431.61 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu6838.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 313.36 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title6838.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 87.1 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)