- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | المزروعي، حفيظ محمد حافظ،1366هـ | |
dc.contributor.author | العمري، علي صالح وصل | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T21:29:06Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T21:29:06Z | - |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123578 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الاحياء - طرق تدريس | |
dc.subject.other | الأحياء - علم - مناهج | |
dc.title | التربية الصحية في مقررالأحياء للصف الأول الثانوي من وجهة نظر المعلمين | |
dc.identifier.id | .b11598839 | |
dc.identifier.callnum | 6821 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1430 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 149 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00226227 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
6821.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 21.43 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa6821.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 290 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse6821.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 237.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont6821.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 408.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind6821.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 2.21 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu6821.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 644.04 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title6821.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 81.37 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)