- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | لال، زكريا بن يحيى | - |
dc.contributor.author | آل محيا، عبد الله يحي حسن | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T21:28:10Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T21:28:10Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123575 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التعليم - مناهج | - |
dc.subject.other | تكنولوجيا التعليم | - |
dc.title | أثر استخدام الجيل الثاني للتعليم الالكتروني E-Learning 2.0 علي مهارات التعليم التعاوني لدى طلاب كلية المعلمين في أبها | - |
dc.identifier.id | .b11597823 | - |
dc.identifier.callnum | 4897 | - |
dc.type.format | دكتوراه | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1429 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 175 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00201803 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4897.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.35 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4897.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 144.84 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse4897.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 197.15 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4897.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 182.09 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4897.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 390.18 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4897.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 153.88 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)