- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | المنشي، محمد بن احمد بن حسن | - |
dc.contributor.author | العتيبي، غزية غزاي عبد الله | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T21:27:13Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T21:27:13Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123572 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الإدارة التعليمية | - |
dc.title | الحوار التربوي كآلية للاتصال واتخاذ القرار لدى مديرات مدارس التعليم العام بمدينة مكة المكرمة | - |
dc.identifier.id | .b11597707 | - |
dc.identifier.callnum | 4901 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1428 | - |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية و التخطيط | - |
dc.description.extent | 142 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00201798 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4901.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 991.04 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4901.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 158.79 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse4901.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 134.27 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4901.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 163.48 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4901.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 388.55 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4901.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 243.55 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4901.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 142.88 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)