- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الوذيناني، محمد معيض | |
dc.contributor.author | الحارثي، زيد بن زايد احمد | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T21:26:17Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T21:26:17Z | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123569 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الإدارة التعليمية | |
dc.title | اسهام الاعلام التربوي في تحقيق الامن الفكري لدى طلاب المرحلة الثانوية بمدينة مكة المكرمة من وجهة نظر مديري ووكلاء المدارس والمشرفين التربويين | |
dc.identifier.id | .b11597628 | |
dc.identifier.callnum | 5635 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1429 | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 180 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00201793 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5635.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.65 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adsa5635.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 141.49 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adse5635.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 118.76 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5635.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 138.02 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5635.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 222.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5635.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 137.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5635.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 69.73 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)